8.6.08

ΚΡΑΥΓΗ






















Μῆλα ἐλαφρὰ πληγωμένα
ἀπὸ λεπτὰ σπαθάκια ἀσημένια,
σύννεφα σκισμένα ἀπὸ ’να κοραλλένιο χέρι
ποὺ ἔχει στὴ ράχη ἕνα μύγδαλο ἀπὸ φωτιά,
ψάρια ἀπὸ ἀρσενικὸ σὰν καρχαρίες,
καρχαρίες σὰν σταγόνες θρήνου γιὰ νὰ τυφλώσουν ἕνα πλῆθος,
ρόδα ποὺ πληγώνουν
καὶ βελόνες μπηγμένες στοὺς σωλῆνες τοῦ αἵματος,
κόσμοι ἐχθρικοὶ κι ἔρωτες μὲ κάμπιες σκεπασμένοι,
θὰ πέσουν πάνω σου. Θὰ πέσουν πάνω στὸ μεγάλο θόλο
ποὺ ἀλείφει μὲ λάδι τὶς γλῶσσες τῶν στρατιωτικῶν,
ὅπου ἕνας ἄντρας κατουράει σ’ ἕνα ἀστραποβόλο περιστέρι
καὶ φτύνει κάρβουνο κοπανισμένο
τριγυρισμένος ἀπὸ χιλιάδες καμπανάκια.

ΚΡΑΪΣΛΕΡ ΜΠΙΛΝΤΙΝΓΚ

7 σχόλια:

Δημητρός είπε...

έτσι τυχαία καθώς περιπλανιόμουν, σταθηκα για λίγο στο σπιτικό σου, να πάρω μια ανάσα, μα παραλίγο να καω:)
Καλό μεσημέρι

Imakolata είπε...

Xαίρομαι που δεν σε έκαψα :)
Θα χαρώ να σε ξαναδώ!

Δημητρός είπε...

Καλημέρα,
ίσως χάθηκε το χθεσινό μου σχόλιο. Σου το ξαναστέλνω λοιπόν.
Μια ερώτηση να κάνω, αν είμαστε γνωστοί...
Το ρωτώ, επειδή είδα στα αγαπημένα σου βιβλία του δικό μου, και εξεπλάγην, επειδή δεν το περίμενα. ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σου
και πάλι καλημέρα

Imakolata είπε...

Eδώ είναι το χτεσινό σου σχόλιο Δημητρό μου.Δεν με κατάλαβες...
:(

Δημητρός είπε...

Μην στεναχωρηθείς που δεν σε κατάλαβα:)
Μα δεν είμαι τόσο καλός σε αυτά...
Να με συμπαθάς:)

Δημητρός είπε...

Κοιτα να δεις...όταν λες βόρεια, το μυαλό μου πήγε στα βορεια προάστεια! Δεν πήγε βόρεια....
Μάλιστα!!!!
:)))))))))
Κοίτα να δεις τι βρίσκει ο άνθρωπος τυχαία(?)

Imakolata είπε...

Mάλλον τίποτα δεν είναι τυχαίο Δημητρό μου.Tελικά η ζωή πλέκει όμορφα σενάρια κάποιες φορές!
:)