12.6.08

Να χτίσουμε μια αγάπη






















Μη σκέφτεσαι μη λες
για όνειρα που έκανες εχθές
Για μια αγάπη που έφυγε μη κλαις
ξέχνα τις παλιές πληγές
Το μάτι σου να μη δακρύζει
η ζωή μια ρόδα που γυρίζει
Ο έρωτας μια αύρα π'ανεμίζει
τη σκέψη μου σε σένανε γυρίζει
Λουλούδι εσύ για με π’ ανθίζει
την καρδιά μέσα να στολίζει

Έλα δες
Η αγάπη μου για σέ μεγάλη
θάλασσα εσύ, εγώ ακρογυάλι
Μαζί βαδίζουμε τώρα εμπρός
ωκεανός εσύ, εγώ βυθός
Μη κλαις
στα μάτια σου δεν θέλω δάκρυ
Αρμενίζουμε σ’ έρωτα τα πλάτη
μαζί να χτίσουμε μια αγάπη

Μη σκέφτεσαι , μη λες
η ζωή δεν είναι πια ωραία
γλυκά τώρα βαδίζουμε εμείς παρέα
Στα μάτια σου βλέπω φώς μου
πουλί εγώ, εσύ ο ουρανός μου
Μη σκέφτεσαι παλιές πληγές
της καρδιάς ανοίγω τις πτυχές
ανάβω στη σκέψη σου φωτιές
Ελα ερωτα ν’ ανοίξουμε πηγές
αγάπης να πούμε προσευχές

Δεν υπάρχουν σχόλια: