18.8.08

Σε αναζητώ


Moυ λείπεις...

8 σχόλια:

foteinosbp είπε...

δεν σου λύπη κάτι τα έχεις όλα στα μάτια σου μέσα μια αγριεμένη θάλασσα ένα τοπίο μαγεμένο άγνωστο γεμάτο μυστήριο και πάθος στη κάρδια σου μια παράφορη τροπική άνοιξη μια αγρία φλόγα μια φλόγα που φαίνεται από τα ποιήματα σου και από τις εικόνες σου .ότι φαντάζεσαι είναι αληθινό είναι όνειρο δικό σου δικό μου και μέσα στο μυαλό και άλλον


Αν χρειαστείς μια αγκαλιά
φώναξε το όνομά μου,
κι αν δεν μπορώ να έρθω εγώ
θα στείλω την καρδιά μου

Imakolata είπε...

foteinosbp κι όμως... μου λείπει και μάλιστα πολύ...

foteinosbp είπε...

στο κόκκινο μελάνι σου
βουτα την πένα
και ζωγράφισε έρωτες,
δάκρυα ,θυμούς, ελπίδες
κραυγές και διαμαρτυρίες
φαντάσου οτι δεν εισαι μονη
εχεις παθος εχεις το φλογερό αερα
ονειρεψου και θα δεις θα μοιραστής το
όνειρο

Imakolata είπε...

Aυτό κάνω... έχω βουτήξει το πενάκι μου στο κόκκινο της καρδιάς μου και ζωγραφίζω...

foteinosbp είπε...

Κρυμμένα πάθη και ανομολόγητοι πόθοι περνούν μπροστά από τα δεμένα μάτια της φαντασίας και καταλήγουν απευθείας στο επίκεντρο της ηδονής,το μυαλό,αφήνοντας την φαντασία να καλπάσει.Το κόκκινο της καρδιας σου και το βελούδινο των χειλιών σου με ταξιδεύουν μεσα στο καυτό μεσημέρι

foteinosbp είπε...

Η τελική αναμέτρηση ανάμεσα στις δυνάμεις του καλού και του κακού Ο "Υφαντόκοσμος" είναι ένα έπος της φαντασίας, των πλασμάτων και των τόπων του ονείρου. Μια ιστορία αναζήτησης, αγάπης και ελπίδας. Ένα βιβλίο ενορατικής σύλληψης και τρόμου
Γράφε κόκκινα βουτα το πενάκι σου στο κόκκινο της καρδιάς μου στο μαυρο της μοναξείας μου και ζωγραφίσε

Imakolata είπε...

Το πενάκι μου το βουτάω και γράφω μόνο για έναν.Για τον άνθρωπο που αγαπώ.Για κανέναν άλλον.
Πολύ ξεφύγαμε και να συμμαζευτούμε...

foteinosbp είπε...

καλά κάνεις να αγαπάς μόνο έναν. τις σκέψεις και τα όνειρα να μοιράζεσαι φιλικα χωρις φοβο